Ford Fusion V6 Sport 2017
Форд Фьюжен 2017
Форд Фьюжен в пяти дверном кузове седан, который был представлен в 2005 году как модель 2006 года, автомобиль в качестве замены для Форд Мондео. С момента введения, модель пережила несколько обновлений, и эта новинка будет для 2017 модельного года.
Ранее обновленная модель была представлена на между народном мотор-шоу 2016, состоявшейся в Северной Америке. Похож на своих предшественников, переработанный новый Форд Фьюжен обещает быть вдохновляющим среднего седана с турбированным силовым агрегатом. Кроме того, будет представлена с полно приводная версия, современные технологии и с изобилием функций безопасности.
Уже доступны три модели, такие как S, SE, и платинум, в 2017 модели Fusion будут выпускаться в новой, четвертой моделью, получившей название вида спорта. Поэтому среди этих моделей, модель S является базовой моделью нового поколения.
Форд Фьюжен Дизайн
Во-первых, новый базовая модель ford fusion поставляется оснащеной некоторыми стандартными внешними особенностями, такие как светодиодные фары, светодиодные противотуманные фонари, задний спойлер, окрашенный в цвет кузова нижние боковые пороги, и комплект 16-дюймовых стальных колес.
Недавно представленная спортивная модель оснащен полным приводом, регулируемого демпфирования подвески, черная сетчатая решетка радиатора, светодиодные фары, задний спойлер, комплект 19-дюймовых колес и уникальный внешний стиль.
Кроме того, как ожидается, получит инновационный дизайн решетки радиатора и 19-дюймовые легко сплавные диски.
Всех других моделей высшего класса, будут оснащены стандартной внешней особенностью, как механический дальнего света контроль, люк на крыше и 19-дюймовые легко сплавные диски в стандартной комплектации.
В целом, новые модели Fusion будут поставляться с привлекательным внешним дизайном, практичностью технологии, которые позволят установить его отдельно от своих конкурентов, таких как «Тойота Камри», который традиционно поддерживает традиционный стиль.
Новый Форд Fusion 2017 будет доступен в пяти великолепных цветах кузова, которые включают:
1.Белый.
2.Магнитно металлический.
3.Рубиново-красный металлик
4.Тектонический металлик.
5.Черный.
Форд Fusion Интерьер
Когда доходит до изменения интерьера, новый Fusion будет иметь возможность функции регулирования шума выхлопа и шум двигателя в салоне,чтобы чувствовать себя как в спортивном автомобиле. В салоне будет несколько роскошных штрихов, таких как кожаные дверные панели, кожаный руль, с оригинальной отстрочкой.
Новый Форд Фьюжен, интерьеров цвета салона в наличии будет черное дерево и светлый камень. Некоторые стандартные функции, доступные с моделью S включают в себя:
- Наклонно телескопическая рулевая колонка.
- Аудио Bluetooth.
- Возможность подключения смартфона.
- Камера заднего вида.
- USB
- Возможность подключения iPod.
- Складывающиеся 60:40 заднее сиденье.
- Полный электро пакет.
- Кондиционер.
- Круиз-контроль.
- Регулировка по высоте изменяется сиденье водителя.
Некоторые из новых технологий, доступных со спортивной модели имеют улучшенную систему предупреждения столкновения, от ДТП, тормозная система. Также, система помощи при парковке улучшенная сейчас, фронтальной камерой, адаптивный круиз-контроль и система обнаружения пешеходов.
На всех других моделях высшего класса, будут получать стандартные внутренние функции, такие как 110-вольтовой розетки, автоматическая система параллельно парковки. Наконец, есть новый адаптивный круиз-контроль, вентилируемые с перфорацией и подогревом передние сидения. Существующую систему прикосновения myford и Sync система развлечений в текущей модели будут заменены на Sync системе 3-го поколения.
Технические Характеристики
Это время различных силовых агрегатов, включая гибридную силовую установку, будет в Форд Фьюжн. Во-первых, как и модели se новых автомобилей оснащены четырьмя цилиндрами, с объемом 2,5 литра под капотом. Кроме того, доработанный двигатель будет способен генерировать максимальную мощность в 175 лошадиных сил и 238 Нм. крутящего момента.
Вся мощность будет направлена на передние колеса этих моделей через шести скоростную автоматическую коробку передач. С другой стороны, новая модель Фьюжн se 2017 получит еще два двигателя.
- Первым двигателем: станет 4-цилиндровый силовой агрегат с объемом 1.5 литра. Он производит мощность 181 лошадиную силу и 250 Нм крутящего момента.
- Вторым силовым агрегатом: станет четырехцилиндровый агрегат с турбонаддувом объемом 2.0 литра. Это обеспечит модель мощность 240 лошадок и максимальным крутящим моментом 365 Нм.
Оба силовых агрегата будут в паре с шести скоростной автоматической коробкой передач системы в качестве стандарта.
Недавно введена 2017 Спортивная модель Форд Fusion, она оснащена двигателем V6 Твин-турбо силовой агрегат из семейства EcoBoost с объемом 2,7 л, который был использован для питания Форд Ф-150. Во-первых, этот двигатель выдает мощность 325 лошадей и 475 Нм крутящего момента. Также, она обладает лучшими показателями по сравнению с, Тойота Камри, Хонда Аккорд и БМВ 340i седан.
Новый Fusion станет лучше ускорятся, из за установки энергоблоков, эти энергоблоки помогут новому автомобилю в достижении скорости 100 км / ч за 7,3 секунды. Максимальная скорость 200 километров в час. Когда вопрос доходит до экономии топлива, новый Fusion, расход топлива в городе составит 10.6 литра на 100 километров. Кроме того, эти силовые агрегаты обеспечивают его максимальное тяговое усилие около 455 кг.
Наконец модель гибридного двигателя Ford Fusion поставляется с четырьмя цилиндрами традиционными силовыми агрегатами объёмом 2,0 литра. Это дает высокую производительность в сочетании с 88 kW (мощность электромотора). Который будет питаться от литий ионного аккумулятора установленный емкостью 7.6 кВт. С этой комбинацией, Общая мощность возрастает до 141 лошадиных сил и крутящий момент в 129 Нм. Бесступенчатая система передач будет использоваться, чтобы объединить гибридный двигатель.
Базовая стоимость и даты релиза
Хотя Ford пока не раскрывает базовую стоимость и точную дату релиза нового 2017 Фьюжн. Ожидается, что новый автомобиль будет хитом дилеров Форд во второй половине 2016 года. Что касается затрат, новый Форд Fusion 2017года цены со стандартным двигателем будет доступны по стартовой, приблизительно $ 23000 и новый Fusion с гибридным двигателем будет продаваться по стартовой цене от$ 36,000.
Ford Fusion V6 Sport ( 2017 )
Ford Fusion V6 Sport
The new Ford Fusion continues to be a game changer among midsize sedans, with the most technologically advanced lineup ever – including two hybrid models and a new all-wheel-drive Ford Fusion V6 Sport engineered to leave other family sedans in the dust.
Fusion V6 Sport and the new Fusion Platinum add to a lineup featuring three EcoBoost® engine choices, along with two hybrids, Fusion Hybrid and Fusion Energi plug-in hybrid – something neither Toyota nor Honda offers midsize sedan shoppers.
“Fusion offers people a lot more car – including helpful technology, beautiful design and a more rewarding driving experience than other midsize sedans,” said Raj Nair, Ford executive vice president and chief technical officer, Global Product Development.
- Fusion V6 Sport: Fusion V6 Sport is a performance sedan unlike anything in the segment with a twin-turbocharged 2.7-liter EcoBoost® V6 delivering a projected 325 horsepower and 350 lb.-ft. of torque. All-wheel-drive Fusion V6 Sport is projected to make approximately 100 lb.-ft. of additional torque and nearly 50 more horsepower than the 3.5-liter V6 engines in Toyota Camry and Honda Accord
- Fusion Hybr >
2017 Ford Fusion V6 Sport
Together, Fusion V6 Sport, Fusion Hybrid and Fusion Energi, and Fusion Platinum offer three different flavors of an award-winning lineup for midsize sedan customers.
Ford Fusion V6 Sport adds continuously controlled damping for real-time suspension tuning based on setup and road inputs. The system features pothole detection technology that, in less than the blink of an eye, adjusts the shock absorbers to greatly reduce the severity of impact transmitted to occupants. Power and handling are complemented by unique, performance-inspired style inside and out. The look is distinguished by an aggressive exterior with deeper air intakes and a gloss black-finish mesh grille, 19-inch wheels, rear spoiler and dual twin exhaust outlets.
Fusion Hybrid and Fusion Energi are technology-packed electrified vehicles that offer an advanced EcoGuide system to provide drivers real-time coaching to get even better fuel economy. Fusion Energi features a 7.6-kilowatt-hour lithium-ion battery for an expected range of 19 miles using electric power only. The car automatically switches to an efficient 2.0-liter gasoline engine when the battery is depleted, allowing customers to drive more than 500 miles.
Ford continues to innovate and evolve with its lithium-ion batteries that save weight and take up less space than the less sophisticated nickel-metal hydride batteries found in Toyota Camry Hybrid. Neither Camry nor Accord offers a plug-in hybrid.
Recharging Fusion Energi can be done overnight in just 2.5 hours. The car is smart enough to know when to begin charging to get electricity at the lowest price. It can even preheat or precool the cabin before drivers leave to save more fuel.
Both electrified Fusions deliver impressive overall performance with electric-only speeds up to 85 mph. Regenerative braking captures up to 95 percent of the energy lost through heat during braking and recharges the hybrid battery on the move.
Meaningful technology
Fusion is the most technologically advanced midsize car Ford has ever built in North America – the first car sold here with Ford’s pedestrian detection system. Fusion also has hands-free parallel and perpendicular parking capability. The new high-tech gear shift dial results in a roomier cabin with easy-to-reach bins.
Lane-keeping assist helps drivers maintain proper lane position using a small, forward-facing camera behind the rearview mirror that “looks” at the road ahead – monitoring lane lines to ensure the car is on course.
Available Blind Spot Information System with cross-traffic alert includes sensors in the car’s rear quarter-panels that can detect traffic in a driver’s blind spot, providing both audible and visual warnings if traffic – unseen by the driver – is detected. BLIS® enables cross-traffic alert, warning the driver of oncoming traffic when backing out of a parking space with obstructed views. In combination with the standard rearview camera, BLIS makes for confident maneuvering in parking lots.
SYNC® 3, Ford’s new communications and entertainment system, is also available. It features faster performance, more conversational voice recognition, a more intuitive smartphone-like touch screen and easier-to-understand graphical interface. SYNC Connect, optional with SYNC 3, enables owners to remotely start their car, schedule future starts, or lock and unlock the car using their smartphone.
Return of the real SHO | 2017 Ford Fusion Sport First Drive
A good impression of German performance at a red-white-and-blue price.
-
Share
- 0 Comments
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
- Image Credit: Autoblog / AOL
More Photos
In 1989 Ford crammed a 7,000-rpm Yamaha V6 into the Taurus and made the SHO, one the greatest sleeper sports cars ever to come out of Detroit. Fast-forward to today and the modern Taurus SHO is a big luxo-cruiser, not Dearborn’s answer to European sport sedans. But, to paraphrase Yoda, there is another. The 2017 Ford Fusion Sport is stylish, has 325 horsepower and all-wheel drive, and uses an engine from a pickup truck. God bless America.
Yes, the 2.7-liter, twin-turbocharged EcoBoost V6 was first used in the F-150. This powerful six-cylinder is making its sedan debut with the Fusion Sport and will soon be available in the Lincoln Continental. And it’s a magical, fast-revving engine that’s never short of performance, which makes sense – there’s 325 horsepower and 380 pound-feet of torque to play with. Tapping into that power while sitting in a Fusion’s seat, looking at a Fusion’s dashboard, and hanging onto a Fusion’s steering wheel is as surprising as waking up one morning and finding yourself a foot taller.
The Fusion is quick despite the rest of the powertrain. Ford’s six-speed automatic gearbox qualifies as “meh,” responding better to a boot full of throttle than to requests from the steering-wheel-mounted paddles. In both normal and Sport Mode, manual mode returns quick-ish upshifts but is slow and dimwitted on the rev-matched downshifts Ford was touting. We found the Fusion behaved better in full automatic, where the where the computers control shifting and mitigate some of the transmission’s bad behavior. Score one for the standard six-speed manual in the BMW and Audi. Sorry, Detroiters.
The all-wheel-drive system, meanwhile, betrays the Ford’s humbler roots. Neutral cornering performance plays second fiddle to preventing torque steer (which it does admirably). The system doses the rear axle with 50 percent of the engine’s output and it can’t transfer torque laterally. We wouldn’t complain if Ford fitted the Fusion with the trick torque-vectoring AWD from the Focus RS, but that would probably raise the price (and give you less reason to by the 400-hp Lincoln MKZ that does have it). Still we like an all-wheel drive that show more ability to aid dry handling. It’s an area the S4 and its trick torque-vectoring sport differential scores points in that the Ford can’t match.
After the initial shock wears off, you’ll find that using the Fusion Sport’s straight-line performance is addictive. The engine’s brisk and potent response spins the tachometer needle at a decidedly un-Fusion-like clip; we complained about turbo lag from the 2.7-liter V6 in the F-150, but didn’t notice any issues in the Fusion. We’re expecting a low-five-second run to 60 mph, far quicker than any other mainstream mid-size sedan. So in terms of numbers we’re already putting the Fusion Sport up against the Germans, but it’s not as speedy as the Audi S4’s 4.9-second run or the BMW 340i’s 4.6-second sprint.
The 2.7-liter V6’s exhaust note is pleasing enough that we’ll almost forgive the simple all-wheel drive and lackluster transmission. It’s rich and pleasant in normal mode, where active noise cancellation handpicks only the best sounds. But push the diminutive Sport mode button in the center of the rotary shifter and the Fusion’s computers turn off the noise cancellation and let in the V6’s operatic singing voice. The sound climbs smoothly, reaching its sweetest note in the middle of the tach. But the soundtrack is only exciting under load – let off the gas and the engine hushes up. We’d like to hear some pops, crackles, and excitement from those four lovely chrome exhaust pipes.
The quad-tipped dual exhausts are some of the many stylish additions Ford made to differentiate the Sport model from the rest of the lineup. The last time Ford built a Fusion Sport, in 2010, the visual changes were less obvious. For instance, all 2017 Fusions get unique grille treatments, and the Sport’s black honeycomb inserts stand out from lesser models in a way the 2010 model’s chrome schnoz could never manage. With less chrome – just a thin strip remains around the main grille, and it has been deleted from the fog light surrounds – the new Sport’s face is subtly imposing. The standard “Tarnished Dark” five-spoke 19-inch wheels give the profile presence, but they aren’t much better than the standard Fusion’s attractive wheel styles.
Pricing for the Fusion Sport starts at $34,350. That undercuts its closest relevant competitor, the V6-powered Honda Accord Touring, which lists for $34,830. Budget shoppers could check out the far-cheaper $27,435 Hyundai Sonata Sport 2.0T, although it’s missing all-wheel drive and gives up 80 hp and 120 lb-ft of torque for the Fusion. Of course, options raise the Fusion’s price fast. Add the $2,000 401A options group (ambient lighting, dual-zone climate control, a 12-speaker Sony stereo, and Sync 3 with navigation), the $1,625 Driver Assist Package (automatic high beams, blind-spot monitoring, a heated steering wheel, and lane-keeping assist), the $995 Active Park Assist system, and the $1,190 adaptive cruise control system, and your Fusion, like our test car, is nudging past the $40,000 mark.
At that price the Fusion Sport is still a relative bargain, especially relative to the Germans, just like the original Taurus SHO. The Fusion Sport isn’t the driving instrument that you’ll get from Ingolstadt or Munich, but Detroit does a good impression of a sports sedan in a stylish, all-American package that offers many of the things Germany asks a premium for – adaptive dampers, for example. Normally, we’d suggest you just suck up your patriotism and get the Audi or BMW, but the Fusion Sport is a compelling, attractive, and most importantly, affordable alternative that only gives itself up in the toughest of dynamic situations.